Zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr 1/2021
1. Zamawiający:
Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Iwaszkiewicza reprezentowane przez:
Dyrektora Szkoły – Małgorzatę Łaciak
ul. Starzyńskiego 10
05-190 Nasielsk
tel. (23) 69 12 313
2. Przedmiot zamówienia:
„Wymiana rurociągu ciepłowniczego (ok. 5m) oraz wymiana posadzki w sali lekcyjnej”
3. Istotne warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z wymianą rur ciepłowniczych w sali lekcyjnej oraz podłogą w tej sali.
2. Zamówienie dotyczy prac z zakresu wymiany rur ciepłowniczych oraz położenia nowej podłogi:
· rozebranie posadzek z wykładzin (ok. 23 m2)
· rozbiórka elementów konstrukcji betonowych oraz wywiezienie gruzu
· demontaż starego rurociągu ciepłowniczego oraz montaż nowego
· próby szczelności
· położenie posadzki betonowej wzmocnionej drutami oraz posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych (wykładziny zabezpieczone przez polimeryzację) z cokołem o wys. 10 cm.
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej.
4. Termin realizacji:od dnia zawarcia umowy 2-3 tygodnie (termin do uzgodnienia)
5. Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna zostać przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej. Powinna zawierać całkowity koszt brutto oraz wyszczególniony asortyment prac z ich kosztem.
Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących dokumenty składające się na ofertę do reprezentacji Wykonawcy, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; dokumenty te należy przedłożyć Zamawiającemu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku niezłożenia tych dokumentów wraz z ofertą, Zamawiającemu przysługuje prawo do wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Kryterium wyboru oferty: cena, okres gwarancji
Zamawiający będzie oceniał łączną cenę brutto złożonych ofert. Wskazana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdu, napraw i remontów, robocizny, materiałów itp.
7. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, zawierających pieczęć i adres Wykonawcy, zaadresowaną na Zamawiającego, z napisem: „Oferta na wymianę rur ciepłowniczych i remont podłogi w sali lekcyjnejw Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Nasielsku w 2021 roku” lub drogą mailową na adres: sekretariat@lonasielsk.pl do dnia 20 sierpnia 2021 r.
8. Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Małgorzata Łaciak lub Katarzyna Jeziorska, tel. 23 69 12 313, adres e-mail: sekretariat@lonasielsk.pl.
Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu nie stosuje się ustawy – Prawo zamówień publicznych, lecz wynika ono z Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Cywilnego z zachowaniem zasad celowości, gospodarności i potrzeb Zamawiającego.
9. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty:
Informacja o ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie niezwłocznie po dokonaniu wyboru zamieszczona w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego: lonasielsk.ssdip.bip.gov.pl